Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
Nadhira Ishak

1 August 2013

balik kampung !

 Assalamualaikum , 

tak sabar nak balik kampung . semua dah beli . yayyyyy . tak sabarnyaaaa . :D . tiket bas pukul 8 . so , kena berbuka dekat pudu sentral dulu then terus ahaja naik bas. harap tak jam la . semua student cuti start 3.8.13 . so aku balik awal , 2.8.13 , hari jumaat itu aku sudah chaw . daaaa KL , aku nak balik kampung . hohoho . tak sabar nak berpuasa dan beraya dengan keluarga ni . okay la . nak berkemas , esoka ada usrah dan petang terus menuju ke pudu sentral . 

Kepada yang lain , yang nak balik ke kampung, selamat pulang ke kampung. Berhati-hati di jalan raya. sapa yang drive tu, drive elok - elok dan ingatlah orang yang tersayang. mak dan ayah kita tunggu , diorang tak pergi mana pon . so, balik balik jugak , permanduan yang cermat itu dipentingkan dahulu . SAFETY FIRST. 

Okay , bye . 
Thanks for reading

0 000 pengomen terBAEK :):

Post a Comment

Thanks A lot .

 
Design With Love By Nabila Medan. Edit by NADHIRA ISHAK .