Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again.
Nadhira Ishak

6 January 2011

Sinopsis Novel Tingkatan 4 Azfa Hanani

Aslam....ok hari aku nak post pasal pembelajaran sikit**nampak sangat selama ni aku tak pernah post**hehhe...ada korang kisah ka? suka hati aku la..nikan blog aku...hahah :D


Bebalik kepada topik yang di atas......di bawah ni ada 
"video tentang sinopsis buku novel komsas Tingkatan 4 Azfa Hanani karya Halis Azhan Mohd Hanafiah dari bab 1 hingga 19."


Tengok sampai habis tau! Aku rasa korang semua boleh faham kalau tengok video ini dan rajin-rajinkanlah tangan anda itu untuk mencatit...nanti menyesal pulak.. tak catit..:D. 





Sinopsis bab 1- 5



sinopsis bab 6 - 12



sinopsis bab 13 - 19

Untuk maklumat lanjut, korang boleh click blog Cikgu Khalid Dekat sini korang boleh rujuk info-info terkini berkaitan dengan Format SPM Bahasa Melayu yang terbaru dan contoh karangan terbaik yang diiktiraf oleh Kementerian Pelajaran Malaysia
 :)
sekian, terima kasih

 farahnadhira

Thanks for reading

0 000 pengomen terBAEK :):

Post a Comment

Thanks A lot .

 
Design With Love By Nabila Medan. Edit by NADHIRA ISHAK .